perjantai 25. maaliskuuta 2016

#73 Pikaiset kuulumiset

Olen pahoillani tästä parin viikon postaustauosta, mutta mulla on ollut henkisesti vähän huonompi olla, niin ei ole tultua postailtua. Nyt oon kuitenkin viikonlopun Joensuussa, eikä muutakaan tekemistä oo, niin ehkä mie nyt kirjoittelen nää pitkään tekeilä olleet poisatukset pois alta. Toisen jätän varmaan varastoon, sillä en tiedä, jaksanko nytkään kirjoitella paljoa seuraavinakaan viikkoina. Olin siis Virossa 11-13.3 ja sieltä on tulossa postaus, se olikin keran jo kirjoitettu, mutten saanut sitä ulos, kun kirjoitin sen wordiin, kun latasin kuvia toiselle tililleni, eikä se sitten tallentunutkaan. Se viikonloppu oli kyllä oikein mukava, vaikkei muuten jaksamista olekkaan. Sitten toinen vähän mitätyksettömämpi postaus mun ja Cleon ulkoilukerrasta, en kylläkään vielä tiedä, ujuttaisinko siihen postaukseen mukaan jotain muutakin. Ollaan menossa maanantaina kaverini Jonnan kanssa Kotkan Valdelmatarha -kirpparille kanienkanssa pääsiäistapahtumaan. Mulla on mukana mun molemmat kant ja Jonnalla on mukana hänen kaninsa Hemmo. Sieltä sitten tulee jonkin sortin postausta.

Tässä on Hemmo (c) Jonna
Loppuun tämmöinen arvonnan mainostus. Käykääs nimittäin seurailemassa yhtä suosikki hevosblogaini: Waldgeistory, jossa on aina yhtä silmää miellyttävä ulkoasu ja kivoja postauksia! Nyt siellä on meneilään aivan upea arvonta, josta hyötyy, vaikkei olisi hevosen omistaja (ja itselläkin osa menisi voiton sattuessa hepan lisäksi myös omaan ja kanien käyttöön).
Waldgeistory 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti